Zakres zadań
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/-a za:
- tworzenie materiałów graficznych zgodnych z potrzebami marki, m.in. opakowań, reklam, banerów, plakatów, katalogów, etykiet, materiałów POS, newsletterów, materiałów social media (również DTP)
- końcową obróbkę zdjęć do publikacji w mediach i do druku
- kreatywne wsparcie działu marketingu w tworzeniu nowych kampanii oraz identyfikacji wizualnych produktów
- przygotowywanie grafik i visual content pod różne projekty, spójnych ze strategią wizualną
- nadzór procesu drukowania, produkcji, kontrolowania jakości
- tworzenie prostych animacji
- współpracę z innymi członkami zespołów
Nasze oczekiwania
Od kandydata oczekujemy:
- wykształcenie wyższe o kierunkowe (grafika, reklama)
- praktyczna znajomość narzędzi graficznych w szczególności pakietu Adobe (zwłaszcza Photoshop, Indesign, Illustrator)
- portfolio z własnymi projektami
- min. 3 letnie doświadczenie w tworzeniu projektów graficznych na potrzeby komunikacji marketingowej (opakowania, reklamy, etykiet, POS) i online
(Social Media, eCommerce, landing page, newslettery, banery) - umiejętność pracy kreatywnej z brandbookiem (trzymając się ścisłych wytycznych)
- język angielskiego na poziomie C1 – swobodna komunikacja w mowie i piśmie
- kreatywne myślenie, zmysł estetyczny i dbałość o detale, terminowość, otwartość na zmiany