facebook linkedin youtube
Język

Być liderem w Europie Środkowo-Wschodniej
w zakresie niestandardowych produktów nabiałowych i rozwiązań Premium. Chcemy pozostawać pierwszym wyborem jako pracodawca, partner biznesowy oraz dostawca.

Nasza wizja

Kim jesteśmy?

Mamy pewność, że jesteśmy najlepszym partnerem
w segmencie produktów nabiałowych premium
w Europie Środkowo-Wschodniej.

Od ponad 20 lat dostarczamy rozwiązania szyte na miarę. Jesteśmy też właścicielem, importerem i dystrybutorem europejskich marek nabiałowych premium.

Wybierz kim jesteś, jak możemy ci pomóc,
w jakim obszarze chciałbyś z nami współpracować?

Dla dostawców

Cały czas poszukujemy nowych dostawców z całej Europy - zobacz co możemy Ci zaoferować.

Zobacz więcej

Dla klientów

W naszej ofercie znajdziesz bogatą gamę produktów nabiałowych z całej Europy - regionalne sery, masło, desery oraz produkty roślinne.

Zobacz więcej

Dla rynku HORECA

Działasz na rynku HORECA? Możemy zaoferować Ci produkty premium w odpowiedniej ilości i cenie.

Zobacz więcej

Gdzie działamy?

Nasze produkty oferujemy w 13 krajach Europy Środkowo-Wschodniej, współpracując z dużymi sieciami supermarketów, restauratorami oraz innymi partnerami biznesowymi.

Wciąż pogłębiamy swoją obecność na tych rynkach, a także rozszerzamy naszą działalność o nowe regiony.

Dostarczamy niezwykłe smaki ze wszystkich zakątków Europy.

Nasze wartości

W naszej działalności kierujemy się wartościami, które sprawiają, że jesteśmy partnerem oraz pracodawcą godnym zaufania.

Odpowiadamy na indywidualne potrzeby naszych Partnerów, a także słuchamy głosu naszych Pracowników.

Szacunek dla Partnerów

Wierzymy, że szacunek i wzajemne zaufanie to podstawa dobrej współpracy.

Troska o Pracowników

Oferujemy bezpieczne i komfortowe warunki pracy oraz stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

Odpowiedzialne i konsekwentne działania

Tworzymy innowacyjne rozwiązania, dbając o ochronę środowiska i kreując dobre praktyki w naszej branży.

Fair play wobec konkurencji

Szanujemy naszą konkurencję.

Dbałość o jakość

Dbamy o wysoką jakość w zakresie naszych produktów, usług, a także standardów pracy.

Posiadamy certyfikat BRC

Nasze wysokie standardy oraz dbałość o jakość potwierdzamy certyfikatem BRC, który jest międzynarodowym standardem bezpieczeństwa żywności.

Patrzymy w przyszłość

Wierzymy, że ciągły rozwój i poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań na miarę potrzeb Klientów sprawiają, że Euroser Dairy Group jest firmą niezależną i patrzącą w przyszłość.

Inwestycje w najnowsze rozwiązania technologiczne

Bardziej przyjazne dla środowiska opakowania naszych produktów

Rozwijanie działalności o nowe rynki oraz poszerzanie dystrybucji na obecnych

Jak to się zaczęło?

2002 r.

Założenie firmy przez trójkę przyjaciół.

Marc, Krzysztof i Bogusław otwierają wspólny biznes oferujący europejskie sery - w ten sposób powstaje nazwa EuroSer. Powstaje pierwsze logo, pod którym działamy przez 9 lat.

2003 - 2007 r.

Dynamiczny rozwój firmy.

Do zespołu dołącza obecna członkini zarządu – Małgorzata. Firma inwestuje w rozwijanie sieci dystrybucyjnej w Polsce, a także dokonuje zakupu własnej floty. Nawiązana zostaje współpraca z 10 sieciami handlowymi w Polsce, równocześnie zawierane są też pierwsze kontrakty eksportowe.

2008 - 2010 r.

Dalszy rozwój eksportu i wprowadzenie na rynek pierwszych produktów w stworzonej przez nas marce.

2011 - 2014 r.

Rebranding oraz dalszy rozwój firmy.

Przekształcenie firmy w grupę i utworzenie nowego logo, pod którym działamy do dziś. Rozpoczęcie budowania pozycji lidera na rynku produktów nabiałowych premium.

2015 r.

Rozwój produkcji oraz otwarcie własnego magazynu.

Jesteśmy właścicielem ponad 60 produktów pod 10 własnymi brandami.

2016 r.

Wprowadzenie na rynek konceptu Freshpack

Jest to innowacyjne rozwiązanie do lad chłodniczych, pozwalające na lepsze dopasowanie naszej oferty do potrzeb Klientów.

2017 - 2018 r.

Rozbudowa parku maszynowego i rozpoczęcie własnej produkcji pakującej na nowych maszynach.

Jako jedna z 3 firm w Polsce wprowadzamy maszynę do plastrowania serów dla nowych opakowań kopertowych, których jesteśmy prekursorem.
Zmiana ta pozwala nam na redukcję ilości plastiku potrzebnego do spakowania naszych serów o 40%. Ponadto uzyskujemy certyfikaty jakościowe IFS oraz BRC.

od 2019 - 2021 r.

Umacnianie pozycji lidera na rynku produktów nabiałowych premium.

Tworzenie nowych produktów oraz rozwijanie sieci ich dystrybucji, również na kolejne rynki zagraniczne. Rozszerzenie działalności marketingowej oraz komunikacji z klientami.

2022 r.

Intensywny i przełomowy rok dla firmy

Re-fresh konceptu freshpack – odświeżamy komunikację oraz zmieniamy nazwę na „Q-CONCEPT”. Rozwijamy gamę marki GRIKIOS o nowe produkty – Grill Cheese Burger oraz Grill Cheese Chili. Celebrujemy 20 – lecie istnienia naszej firmy; jesteśmy wdzięczni naszym partnerom za lata współpracy.

Odpowiedzialne praktyki

Jesteśmy świadomi, że dbałość o dobre praktyki ma wpływ nie tylko na nasze najbliższe otoczenie biznesowe, ale również na społeczności w których działamy oraz środowisko naturalne. Dlatego też utrzymujemy wysokie standardy w każdym aspekcie naszej działalności.

Mniej strat

Wykorzystujemy nasze zasoby w pełni, aby zminimalizować straty.

Mniejsza ilość plastiku

Dzięki innowacyjnemu Q-Concept zmniejszyliśmy ilość wykorzystywanego plastiku o 40%.

Panele fotowoltaiczne na terenie zakładu

Korzystamy z zasobów, które daje nam środowisko naturalne, wykorzystując odnawialne źródła energii.

Niezależność produktowa i finansowa

Posiadamy własne marki oraz współpracujemy ze sprawdzonymi dostawcami, oferującymi produkty najwyższej jakości.

Relacje oparte na zaufaniu

Nasze relacje biznesowe opieramy na wzajemnym zaufaniu oraz dbamy o obustronne korzyści dla nas i naszych Partnerów.

Innowacyjne rozwiązania dla potrzeb klientów

Dzięki nowoczesnemu parkowi maszynowemu proponujemy rozwiązania uszyte na miarę potrzeb naszych Klientów.

Oferta handlowa Newsletter
Ciasteczko

Polityka cookies

Informujemy, że na naszej stronie używamy plików cookies w celu analizowania ruchu, a w przypadku wyrażenia przez Użytkownika zgody – do dostosowania ewentualnych treści reklamowych w formie graficznej i tekstowej.