Trend gotowania w domu jest coraz bardziej widoczny, a marka Goat Farm wspiera go na swoich kanałach social media, zachęcając swoich fanów do wykorzystania produktów w daniach na zimno i na ciepło. Marka przekonuje, że sery w plastrach nadają się nie tylko na kanapki i publikuje inspiracje, które zachęcają obserwujących do bycia kreatywnym w kuchni.
Polacy oszczędzają na wyjściach do restauracji, ale nie na produktach spożywczych
Z badań przeprowadzonych przez firmę doradczą Bain & Company wynika, że 60% Polaków planuje w tym roku mocno ograniczyć wyjścia do restauracji i przestawić się na przygotowywanie posiłków w domu. Jak pokazały badania, konsumenci są pięć razy bardziej skłonni zrezygnować z jedzenia na mieście, niż ograniczać wydatki na zakup produktów spożywczych*.
Daje to markom szansę na zwiększenie wolumenu sprzedaży, gdyż zmniejszając wydatki na usługi gastronomiczne, konsument automatycznie zwiększy wartość swojego koszyka zakupowego. Polacy zaczną chętniej sięgać po bardziej wartościowe produkty, a rotacja tych artykułów na półkach będzie miała tendencję wzrostową. (…)
Czytaj dalej www.portalspozywczy.pl
* Internetowe badanie zachowań konsumenckich Bain & Company zostało przeprowadzone na reprezentatywnej próbie Polaków na platformie Dynata w październiku 2022 roku