Dokładnie 6 lat temu, na potrzeby konsumentów, Euroser Dairy Group posiadając wiedzę o rynku i serach oraz szerokie portfolio produktów, dostarczyło na rynek koncept serów „Fresh Pack”. Ogromny sukces sprawił, że koncept stale się rozwija i idzie krok naprzód tworząc „Q- CONCEPT”. Dzięki temu konsumenci mają możliwość znalezienia w niemal w każdym sklepie, zapakowanych w wygodne degustacyjne porcje, ponad 60 różnych rodzajów serów premium.
„Tak proste, a zarazem niezwykle potrzebne rozwiązanie, to nie tylko innowacyjne podejście, ale również większa pewność, że zakupiony produkt nie trafi do kosza. Zależy nam również na tym, aby zmieniać nawyki konsumentów tak, aby pojęcie #lesswaste stanowiło coraz to mniejszą tajemnicę” – mówi Małgorzata Włodarczyk, wiceprezes firmy Euroser Dairy Group.
Poza wygodnymi porcjami „Q- CONCEPT”, które można odnaleźć w wielu tradycyjnych sklepowych ladach, a ostatnio także w półkach samoobsługowych, Euroser Dairy Group stawia na ułatwienie konsumentom wybrania takiego kawałka sera, który będzie odpowiadał ich preferencjom smakowym. Jest to możliwe dzięki etykietom zawierającym informacje o nazwie sera, mocy smaku, czy też rodzaju mleka z jakiego produkt został wytworzony. Korzyści? Tych jest bardzo wiele – zarówno dla konsumenta, jak i sklepów.
Razem przeciw marnowaniu żywności, czyli Q-CONCEPT od Euroser Dairy Group