Zakres zadań
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/-a za:
- tworzenie materiałów graficznych zgodnych z potrzebami marki, m.in. opakowań, reklam, banerów, plakatów, katalogów, etykiet, materiałów POS, newsletterów, materiałów social media (również DTP)
- końcową obróbkę zdjęć do publikacji w mediach i do druku
- kreatywne wsparcie działu marketingu w tworzeniu nowych kampanii oraz identyfikacji wizualnych produktów
- nadzór procesu drukowania, produkcji, kontrolowania jakości
- tworzenie prostych animacji
- współpracę z innymi członkami zespołów
Nasze oczekiwania
Od kandydata oczekujemy:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (grafika, reklama, marketing)
- doświadczenie w tworzeniu projektów graficznych na potrzeby komunikacji marketingowej (opakowania, reklamy, etykiet, POS) i online (Social Media, eCommerce, landing page, newslettery, banery)
- praktyczna znajomość narzędzi graficznych w szczególności pakietu Adobe (zwłaszcza Photoshop, Indesign, Illustrator)
- umiejętność pracy kreatywnej z brandbookiem (trzymając się ścisłych wytycznych)
- dobre zrozumienie typografii, teorii koloru, zasad kompozycji, praktyczna umiejętność manipulacji zdjęciami
- znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację